woensdag 21 mei 2008

Sterren van Forteiland

Op en over Forteiland (foto onder) wordt in de zomervakantie een nieuwe Nederlandse film opgenomen.

Titel: Mijn vader is een detective.
Met Tygo Gernandt als de boze, enge fortwachter.

Voor de rollen van Sam, Sterre en Ortwin worden kinderen gezocht van rond de twaalf jaar. Meer dan 2500 kinderen deden auditie (flyer onder).

Dat moesten ze doen door een filmpje te sturen naar de producent. Op internet wemelt het van die auditiefilmpjes. Van kleine acteurs die hun carrière willen beginnen op Forteiland.

- Zoals Jordi, die op Koninginnedag in het Vondelpark werd gescout door de regisseur van Mijn vader is een detective: Will Wissink. Kijk maar hier.

- Of Larissa: ,,Mijn ouders vinden mij hééél lief!''

- En Anouk: ,,Hier staat je ster!''


- Ceyda: ,,Ik word er zo moe van, om een papegaai te vinden.''

Geen opmerkingen: