maandag 10 januari 2011

Er tegenaan

Weer een beetje buiten en een beetje op de been hoor je tenminste dat je bent gemist.
Inderdaad, er waren dit jaar geen weblogjes over oud en nieuw (boem!), de kerstboomverbranding (filmpje en filmpje), en nee - ik was niet bij de nieuwjaarsduik.

Ik was ziek. Een rotgriep. Zeker een week met 39 graden koorts, soms met uitschieters richting de 41. Nu, vijf kilo lichter, zit ik weer op m’n stoeltje ter redactie.

Ik ben een spaarzaam griepgevalletje. Veel griep is er niet in de buurt: kijk hier en hier.

We gaan er maar tegenaan. Rustig, dat wel. In de meer dan honderd mails zie ik al wat rare zaken: zoals dat die nieuwe, vandalisme- en vuurwerkbestendige prullenbakken op de Lange Nieuwstraat in IJmuiden toch zijn opgeblazen. ReinUnie had ze niet afgesloten…

PS: Treinreis uit het verleden. Lovers, 1998. Op 8.14 minuten passeert de trein het Pontplein

1 opmerking:

Anoniem zei

leuk dat je erweer bent fokke
en nu weerhard er tegenaan vriend