vrijdag 21 november 2008

Kaartje met humor

Burgemeester Cammaert gaat weg (nou ja, niet helemaal, hij blijft hier wonen).

Oud-wethouder van Velsen Hans Romeijn werd als opvolger genoemd. Collega Dimitri Walbeek belt Romeijn. Het verhaal in de krant:

,,Voormalig Velsens wethouder Hans Romeijn en nu burgemeester van Heiloo zal niet solliciteren naar de functie van burgemeester van Velsen, zegt hij. ,,Er gaat geen brief de deur uit'', aldus Romeijn. ,,Het is helemaal niet aan de orde. Ik zit hier in Heiloo sinds juni 2005 en ik ben hartstikke blij dat ik hier terechtkon. Ik heb hier nog genoeg te doen. Ik heb wel wat klusjes in Velsen. Maar daar blijft het bij.''

De klusjes: Zie zijn nevenfuncties. Bij Zeehaven IJmuiden, bij Telstar en de IJmuidense zeekadetten. Romeijn is nog vaak hier.

College Bart Boele gooit er nog een column tegenaan: burgemeester Hans.
Want Bart vindt dat Romeijn wel moet solliciteren.

Romeijn heeft humor. Na de schrijfsels van Bart en Dimitri stuurde hij het kaartje naar de redactie dat je hier op de blog ziet.

PS: Jammer dat er geen burgemeesterreferendum komt. Was leuk geweest voor de krant.

Geen opmerkingen: