vrijdag 23 februari 2007

Bunkers in de lente

Vanmorgen een prachtige lentewandeling gemaakt. Langs de bunkers in de duinen bij IJmuiden aan Zee. Samen met Ruud Pols van het bunkermuseum. We bezochten onder meer de ’autobunker’ (foto), de bekendste IJmuidense bunker. Binnenkort in de krant meer over de plannen.

Daarna een bezoekje aan mannen die een totaal nieuw strandhuisje bouwen. In het IJmuidense havengebied werken ze al maanden aan hun droom. Ook binnenkort in de krant.

Terug op de redactie het verhaal over het vijftigjarig jubileum van de IJmuidense roeivereniging De Stern in de krant gezet. Lees het hele verhaal, met mooie foto's, in de krant van morgen. Na het uittikken van nog vier nieuwsberichten zit de dag er op.

Goed weekend!

De
pot pindakaas (met nootjes) is gewonnen door Ouweman. We nodigen hem uit de pot te komen halen op de redactie aan Marktplein 1 in IJmuiden. Van maandag tot en met vrijdag is hij welkom!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gisteren tijdens het surfen kwam een van de kinderen me iets vragen. Dat kwam me niet gelegen en ik stuurde haar weg. Achteraf bedacht ik me dat ik nooit een kind wegstuur als ik achter de PC zit. Het zeuren op de diverse fora heeft daarmee niet meer de juiste prioriteit.

Ik haal daarom per direct Ouweman uit de lucht. Hij groet jullie allen.

Tot ooit, "never is a long time".

Anoniem zei

Jammer ouweman, excuses kan je maken. Een fout kan en mag je ook maken, als je maar openstaat voor een andere opinie. Stop je toch, dan veel geluk en wijsheid.

Vleugelmoer

Fokke Zaagsma zei

Beste ouweman,

Wijs besluit. De pot pindakaas kun je echter altijd komen ophalen.

Tot ziens wellicht,

Fokke