vrijdag 5 december 2008

Vogel tegen raam

Joop Luster uit de Rijnstraat in IJmuiden stuurde gisteren deze foto's. Een vogel knalde tegen het raam van zijn benedenwoning.

,,De pechvogel heeft 't blijkbaar overleefd want alleen op 't raam werd zijn/haar DNA aangetroffen'', mailt hij.


Dat is duidelijk te zien op de foto onder. Joop hing een deken achter het raam voor het beste effect.
PS: Na de '60 seconden', de column in de krant van vandaag, moet ik door het stof. Vanmorgen moest ik op het matje en ik moet bekennen dat ik verantwoordelijk ben voor het oppeuzelen van de eerste chocoladeletter: een H.
PS: Mooie film over de IJmuidense haven, direct na de oorlog.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fokke ik wist niet dat je zo ontdeugend was bij de redactie,jij houd toch niet van chocolade???

Anoniem zei

Niet alleen chocolade, ook ijs lust hij graag!