maandag 27 oktober 2008

Te jong

,,We weten de identiteit van de man. Maar wacht nog even met publiceren'', zei de politiewoordvoerder gisteravond tegen me, ,,want mijn collega's moeten de familie nog inlichten.''

Het ging over het dodelijk ongeluk gisteren op de A22: lees hier en hier. Kijk hier.

Zie je het voor je. Vriend gaat van huis. 's Middags komt niet hij binnen, maar belt de politie aan.

Natuurlijk heb ik gewacht met publicatie op internet totdat de politie liet weten dat de familie op de hoogte was.

Maurits is bekend als hockeyer bij Overbos en hij hockeyde bij Strawberries. Veel te jong. Net vader. Niet eerlijk. Kippenvel op mijn armen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fokke ik ben diep geschokt en wens de fam hollaar veel sterkte.

Anoniem zei

Fokke, zou je de reacties uit kunnen zetten. En dan bedoel ik in het HD en YC online

Fokke Zaagsma zei

De reactiemogelijkheid is maandagochtend door de internetredactie al uitgezet. Fokke