donderdag 17 januari 2008

Kwijt

Een hondenmedium. Is dat raar? Misschien. Maar als je je hond kwijt bent geraakt, kan ik me voorstellen dat je alles doet om hem te vinden.

Dan zet je hem zelfs op Marktplaats.

Bianca heeft Spikey al sinds hij zes weken oud was. ,,Op 19 februari wordt Spikey tien jaar'', aldus Bianca. Na zo'n lange tijd raak je aan iemand gehecht.

College Bart Boele liet zijn hond Kees uit in het watertorenpark in IJmuiden. En zag Bianca's oproep hangen. Ze doet er alles voor om Spikey terug te krijgen. Zo deed ze al een oproep op Regio 22 en TV Noord-Holland.

Bianca hoopt op tips. ,,Ik herken Spikey uit duizenden. Maar voorlopig is het nog zoeken naar een speld in een gigantische hooiberg.’’

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou fokke ik kan mij dat voorstellen als je gehecht ben aan dat beest,ik ben ook gehecht aan mijn hond nu nog een,en bart aan kees,toch erg mooi dat de krant er aandacht aan besteed,hoop nu dat het sucses heeft