dinsdag 19 juni 2007

En, iets gemerkt?

Er is iets veranderd in de krant. De pagina Reportage maken we anders.

Per week wordt een ploeg van drie verslaggevers geformeerd. Afkomstig van de IJmuider Courant en zustereditie Haarlems Dagblad.

Deze week is het mijn beurt. Ik werk bij de redactie op het Stationsplein in Haarlem.

De reportagepagina ligt in IJmuider Courant en Haarlems Dagblad. Sinds 10 mei doen we het al anders. Meer actueel. Inhakend op het nieuws van die dag. Zie de pagina hiernaast.

Die is van vandaag. Inhakend op de kinderopvang die basisscholen per 1 augustus moeten aanbieden. De kinderopvangaanbieder in Velsen, de Skon, is daarom druk op zoek naar nieuwe locaties voor buitenschoolse opvang. En naar personeel.

Heeft u er iets van gemerkt? Wat vindt u eigenlijk van die pagina? Laat het eens weten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Redactie
Als fotograaf merk je dat meteen.
grote foto,s met duidelijke leesbaar onderschriften.

Het viel mij meteen op de nieuwe opmaak als oud hdc medewerker zie je dat.

Vooral als je uit dat werk vandaan komt en in de vut zit.

Proficiat maak mooie reportage fokke

De krant wordt er alleen leuker op

Anoniem zei

VUT, oud HDC medewerker en anoniem... ook nog fotograaf. Het kan haast niet anders jij moet die kleinde Fritjse Houtgraaf zijn.

Super je reactie ;-)

Anoniem zei

Hoi Fokke,

Complimenten voor de vernieuwde opmaak. Ziet er strak en overzichtelijk uit. Foto's komen inderdaad ook goed naar voren zoals anoniemus schreef

Groet,

Reinder Weidijk

Anoniem zei

Tja Reinder
Wel leuk hoor ik weet alleen niet hoe ik mijn naam in anoniem moet krijgen

Reinder vandaag weer palenboren
in ijmuiden om 15.00 uur
foto,s maken leuk voor de krant