vrijdag 26 september 2008

Geschenkje

Werknemers van Corus kregen vorige week een prachtig boek thuis. Vanwege het 90-jarig jubileum.

Ze staan nu al op Markplaats. Nou ja, twee exemplaren dan (kijk hier en hier) van Over Ons. Doet tot nu 25 euro. Niet slecht.

Corus-werknemers willen van meer gegeven spulletjes af: een Corus-Tata-bonbonschaaltje, Corus-Tata-voetbalkleding, de Corus-strandbag ('nooit gebruikt') en de Corusloc-treinpuzzel.

Wij kregen van onze uitgever HDC Media ook wel eens een cadeau.


Een dvd over het eigen bedrijf.
Een USB-stick die niet werkte op de pc's van de krant.
En stresshuisjes. Van die zachte huisjes om in te knijpen.


Een goed teken voor HDC Media. Ze staan niet op Marktplaats.

1 opmerking:

Anoniem zei

Tja fokke zo gaat dat ik kreeg ook een stress huisje van de krant maar mijn stress ging er van over,maar dat weet je mensen verkopen alles wat niet intresant is.

Ik vind wel dat alles zijn waarde heb en gerespecteert moet worden,zou best zo boek willen hebben van hoogovens ,ik ben geintreseert maar als je er een voor mijn hebt hou ik mijn aanbevolen.
ik hoor wel.