woensdag 6 februari 2008

Ufo in IJmuiden

Ze belde vanmorgen.

,,Weet u, ik woon bij de Stadsschouwburg in IJmuiden. Gisteravond hoorden we toch zoiets raars. Zo rond een uur of tien. Een brommend geluid. Later weer. Het was
geen helikopter, en ook geen vliegtuig.''

,,Buiten zagen we twee groene lichten met daarbij één rood licht. Ik heb andere mensen gebeld. Die hebben het vanaf het balkon gezien. Zou het soms… Het is iets vreemds.’’

Nee, ik dacht niet aan een Ufo, heb ik haar gezegd. Ik denk dat het een politiehelikopter was. Die gaat standaard de lucht in om overvallers te zoeken. Zoals bij voor de overval op Flamingo gisteravond. Die overval was om 21.30 uur.

Maar ja. Ufo’s zijn wel eens meer gezien in de buurt. Er hing er een boven het door spoken bezochte Zeeweg Ziekenhuis in IJmuiden, toen het vorig jaar werd afgebroken. Kijk maar op de foto! Helaas is het een bewerkte foto. Nep-Ufo.

Maar wie weet. Vorig jaar was er groot nieuws over een Ufo in Alkmaar en Bergen. Die Ufo is gefilmd: kijk maar. In diverse delen van Noord-Holland werd in 2006 een Ufo gezien. Ook in Velsen-Noord (zie meldcode 548). In 2003 was er één in IJmuiden. In 1963 ook.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Fokke,

Bedankt voor je link naar mijn weblog. Maar ufo's in IJmuiden, pff geloof je het zelf???

Gr,
Ruud

Fokke Zaagsma zei

Ruud,

Het was gewoon de politiehelikopter.

Groetjes,
Fokke