maandag 20 augustus 2007

Fout, misverstand

Hij vertelt iets, je luistert goed, stelt nog een vraag, vat het samen en je denkt het te hebben begrepen. Blijkbaar niet dus.
Vanavond belde Nico Stoker van Stormvogels Telstar me op. Dat bericht op ijmuidercourant.nl, dat Stormvogels Telstar aandelen gaat uitgeven, dat klopt niet.

Nou ja, ze willen wel aandelen gaan uitgeven, dat is ook de bedoeling, maar het heeft niets te maken met de aanstelling van een raad van commissarissen. En dat had ik wel opgeschreven. Want echt nadrukkelijk zo begrepen van Nico.

Vanavond de pagina van de IJmuider Courant teruggeroepen, bericht daarin aangepast, bericht van internet gehaald en nieuwe bericht er op gezet en mijn gemaakte blog verwijderd.

Want wie er nu schuldig is, maakt me eigenlijk niet zo uit. Die vraag doet er ook niet zo toe. Ik heb de beste bedoelingen. En Nico zeker. En het gaat er alleen maar om dat het goed in de krant staat.

PS: Op termijn, als de tijd er rijp voor is, als de nieuwe tribune op Schoonenberg er staat - dan gaat Stormvogels Telstar dus aandelen uitgeven. Tien procent houdt de club. De resterende negentig procent mag iedereen kopen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Daar gaat het om! Het moet goed in de krant vermeld staan. Daar kan menig journalist wat van leren. Hoevaak gebeurt het niet dat een foutief bericht allerlei onnodige discussies veroorzaakt?